Piloten snur flyet og kaster tobarnsmoren av. Sekunder senere innser hun det FRYKTELIGE!

55836

Flere flyselskaper har i det siste fått hard kritikk for hvordan de har behandlet reisende mennesker og dyr, men det er heldigvis noen historier som viser at det motsatte også skjer.

For noen ganger gjør flyselskaper alt i sin makt for å hjelpe passasjerene sine – bare spør Peggy Uhle som er evig takknemlig over hva Southwest Airlines gjorde for å hjelpe henne gjennom en familiekrise.

Peggy Uhle var en ideell passasjer da hun gikk om bord på flyet som skulle ta henne fra Chicago til Columbus, og hadde skrudd av telefonen sin før boarding.

Flyet begynte å kjøre ut, og var snart på vei til å ta av da piloten plutselig tok en helomvending og kjørte flyet tilbake til gaten.

Peggy og resten av passasjerene skjønte ingenting da de plutselig sto stille igjen. Da kom det en flyvertinne bort til Peggy og ba henne gå av flyet.

Peggy trodde først at hun hadde gått på feil fly ved et uhell, men når hun kom seg inn til terminalen igjen kom det en annen Southwest Airlines ansatt bort til henne og ba henne ringe mannen sin.

For etter at Peggy hadde skrudd av mobilen sin, hadde mannen hennes desperat prøvd å få tak i henne, og ringte til flyselskapet for å stoppe henne. Heldigvis handlet flyselskapet raskt!

Det viste seg at Peggys 24 år gamle sønn hadde pådratt seg en kritisk hodeskade og lå nå i koma i Denver, Colorado.

Peggy hadde knapt kommet seg over sjokket da den ansatte forklarte at flyselskapet hadde booket henne om på neste fly til Denver, og tatt seg av alt det praktiske. Helt kostnadsfritt selvfølgelig!

«De tilbød meg et privat venteområde, sendte om bagasjen min, lot meg gå ombord først, og pakket lunsj med til meg. Bagasjen min fikk jeg levert på døren, og flyselskapet ringte meg til og med for å sjekke hvordan det gikk med sønnen min,» forteller Peggy til BoardingArea.com

Takket være flyselskapets utrolige tjeneste, kunne Peggy raskt komme i kontakt med familien og reise til sønnen for å støtte ham – uten å betale en eneste krone!

I dag har sønnen kommet seg helt fra hodeskaden, og det var nok mye takket være at moren satt ved hans side!

Vennligst DEL denne historien med vennene dine på Facebook om du også synes det var fantastisk gjort av flyselskapet å hjelpe familien på denne måten!

 


Vondt i magen?